Saturday, January 06, 2007
posted by liliputaner at 12:58 PM


Καλή Χρονιά σε όλους!!!
 
10 Comments:


At 1:33 PM, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

Καλη χρονια και καλα να τα περναμε!!!!

 

At 2:35 AM, Blogger MaYaMaYa

....μαζί με τους κουραμπιέδες, τα μελιμακάρονα, τις δίπλες και όλες τις υπέροχες σπιτικές λιχουδιές...ε, ήρθε και το 2007 και έδεσε εν αρμονία! Καλή γλυκιά γεμάτη ευωδιές χρονιά!

 

At 3:03 AM, Blogger YO!Reeka's

καλή χρονιά!

 

At 7:31 PM, Blogger IdentityCafe

χεχεχεχ ιαν6. Καλη χρονια! Εισαι του ενδιαμεσου ημερολογιου?

 

At 8:08 PM, Blogger nyctolouloudo

Θεοφάνεια. καλή χρονιά!

 

At 6:02 AM, Blogger liliputaner

@πρέζα tv: Hi and welcome! Καλή Χρονιά και σε εσένα!
@mayamaya: Άσε καταστραφήκαμε με όλα αυτά τα γλυκίσματα!το επόμενο post θα είναι γύρω από αυτήν την τραγική εμπειρία!
@gelial:κύριε gelial μου σας εύχομαι φέτος ότι ποθείτε να το πάθετε! τα φιλιά μου!
@identitycafe: όχι δεν είμαι παλαιοημερολογήτισσα, μάλλον είμαι: "δεν έχω χρόνο τις καθημερινές αλλά μόνον το Σάββατο"!Άσε που μέχρι τον Φεβρουάριο όλοι οι σύλλογοι και όλα τα σωματεία κόβουν βασιλόπιτες!!!Καλή Χρονιά :-)
@μεθυσμένα χρώματα: Καλή Χρονιά!!

 

At 1:56 PM, Blogger Jason

Επίσης...
Καλή χρονιά lili!!!

 

At 12:03 AM, Blogger MaYaMaYa

εγώ το φαγητό το λεω πολεμοφόδια σε δύσκολες περιοδους βλ.εξεταστική, εξετάσεις γενικότερα. Βαφτισε τα και εσύ έτσι και πες οτι είναι μια περίοδος που χρειάζεται να'σαι ετοιμοπόλεμη για τη δουλεια σου και τον Φλεβάρη διαιτα 9έχει και μια μερα λιγότερη, μας συμφέρει)

φιλιά καλημέρα!

τα γλυκά μας χρειάζονται, έτσι ξεκινά η χρονιά μες τη γλύκα!

 

At 10:14 AM, Blogger Attalanti

Καλή χρονιά μικρή μου! Θα είναι, θα το δεις!

 

At 1:36 PM, Blogger liliputaner

@jason:Καλή Χρονιά καλό μου, με πολλές πολλές επιτυχίες!!:-)

@MayaMaya: Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι λέμε!

@Jane E.:Γεια σου και καλώςόρισες! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!

@Attalanti: Χρόνια Πολλά blogomutti!