Tuesday, December 26, 2006
posted by liliputaner at 9:14 AM



Μετά την κάπως περίεργη διάθεση των προηγούμενων εβδομάδων οι τελευταίες ημέρες αυτού του πολυτάραχου για εμένα έτους με βρίσκουν στο πιο αλέγκρο μου. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την αλλαγή διαδραματίζουν τα φωτάκια στα μπαλκόνια και το άπλετο φως των ημερών, ο χαρούμενος κόσμος καθώς και η ανεύρεση χρόνου για τους φίλους και τις φίλες μου. Το μόνο παρατράγουδο σε αυτό το κατ’ άλλα ευχάριστο και γιορτινό κλίμα είναι η προσφάτως προσωρινή ανεύρεση εργασίας. Για να γίνω πιο σαφής:

Σκηνή 1η¨: Είσαι νέα γεωλόγος με πολλά όνειρα για ετούτη τη ζωή, κάνεις ένα μεταπτυχιακό πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα, συνεχίζεις με ένα διδακτορικό πάνω-κάτω στο ίδιο θέμα, μιλάς και τέσσερις γλώσσες και κάπως έτσι ξεκινάς εδώ και περίπου τρεις μήνες να αναζητάς δουλειά, το αποτέλεσμα της αναζήτησης όμως σε απογοητεύει. Όλοι συμφωνούν πως έχεις πάρα πολλά προσόντα αλλά δεν έχεις προϋπηρεσία. Hello!!!! Όχι δηλαδή ακόμα και η Ελένη-Γλύκατζη Αρβελέρ να ήμουν, πότε να προλάβω να έχω και πολυετή προϋπηρεσία;;

Σκηνή 2η : Μετά από πολύ σκέψη αποφασίζεις να βρεις κάτι προσωρινό μιας και δεν γίνεται ολόκληρη γαϊδούρα να πληρώνουν ακόμα οι γονείς σου τα ταξιδάκια, τις εξόδους σου και τα καταναλωτικά αμόκ που σε καταλαμβάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η λύση των ιδιαίτερων μαθημάτων σε εξάχρονα, δεκάχρονα κλπ έχει προ πολλού απορριφθεί ελλείψει χημείας μη σας πω και μαθηματικών. Η διδασκαλία σε παιδιά αυτών των ηλικιών απαιτεί μεταξύ άλλων –για όσους γνωρίζουν και ασχολούνται με το σπορ- ιώβεια υπομονή, κάτι που όσοι με ξέρουν μπορούν να σας διαβεβαιώσουν πως δεν διαθέτω. Έτσι η διοικητική θέση με σύμβαση μερικών μηνών σε μια υπηρεσία, με αντικείμενο εντελώς ασχέτου, δεν με χάλαγε (εξάλλου το έχουμε ξαναπεί η δουλειά, δεν είναι ντροπή, αφήστε που θα μου έμενε και το απόγευμα free για το διδακτορικό) οπότε είπα να κάνω την αίτηση, μιας και είχα παραπάνω από όσα ζήταγαν.

Σκηνή 3η¨: Και ερχόμαστε στο σήμερα, συγκέντρωσες τα μόρια που απαιτούνταν και συγχαρητήρια είσαι συμβασιούχος βρε! Εγώ δεν το ήξερα, τώρα το μαθαίνω, πως η συγκεκριμένη κατηγορία υπαλλήλων δεν έχει απολύτως κανένα μα κανένα δικαίωμα. Αποχαιρέτα τα επιδόματα Χριστουγέννων και Πάσχα, αποχαιρέτα τα επιδόματα πτυχίων και μεταπτυχιακών, αποχαιρέτα τις καλοκαιρινές διακοπές-αυτές από φέτος μόνο ο Καρβέλας θα στις θυμίζει-, αποχαιρέτα την τελευταία έκδοση Windows και το Internet που είχες στο εργαστήριο, αποχαιρέτα το «Restart» τώρα μόνο «Επανεκκίνηση»... Σε ότι αφορά το θέμα του μισθού αυτός είναι λίγο πιο πάνω από αυτόν του ανειδίκευτου εργάτη και σαφέστατα αντιστρόφως ανάλογος των υπηρεσιών που προσφέρει ένας υπάλληλος, δηλαδή όσο ψηλότερα στην υπαλληλική ιεραρχία βρίσκεσαι, προσφέρεις διαρκώς λιγότερα ενώ ο μισθός σου συνεχώς αυξάνεται (νομίζω πως θα πρέπει να ανακαλύψω βάση ποιού αλγορίθμου γίνεται αυτή η αύξηση). Σε ότι αφορά το κλίμα ένα μπορώ με μεγάλη βεβαιότητα να πω, αυτό δεν χαρακτηρίζεται σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικό. Τουναντίον. Όταν με βλέπουν μέχρι τελευταία στιγμή να περνάω δεδομένα, τους τη δίνει λέμε! Προχθές δέχθηκα παρατήρηση για αυτό και μου συνέστησαν να μπω γρήγορα στο πνεύμα του γραφείου.. Τώρα βέβαια για να κατανοήσεις το πνεύμα βασική προϋπόθεση είναι αυτό να υπάρχει…


Σκηνή διαμαρτυρίας
: νομίζω αυτή θα τη στήσω σε κανένα δίμηνο αν δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι σχετικό με αυτό που θέλω να ασχοληθώ!!!

 
14 Comments:


At 9:45 AM, Blogger liliputaner

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 3:03 AM, Blogger Attalanti

Έχεις ένα μοναδικό χάρισμα να γράφεις τόσο καλά και αστεία όταν όλα πηγαίνουν από την άλλη μεριά. Το 2007 θα φέρει τα καλύτερα, θα δεις! Καλή δύναμη και χρόνια καλά, χρόνια πολλά! χχχχχ

 

At 12:38 PM, Blogger liliputaner

Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά να έχουμε! Απο μικρή το humor ήταν η καλύτερη άμυνα σε όλα όσα διαδραματίζονταν γύρω μου και αδυνατούσα να κατανοήσω :-)Πολλά φιλάκια!

 

At 8:43 PM, Blogger Flubberwinkle

Χρόνια Πολλά!
Εύχομαι ολόψυχα η Νέα Χρονιά να σου φέρει ότι επιθυμείς. Ειδικά στον εργασιακό τομέα. Κράτα γερά και μην τους επιτρέψεις να σου κλέψουν την αισιοδοξία και το χιούμορ σου.
Πολλές ευχές για υγεία, ειρήνη, αγάπη και δημιουργία για το 2007!

 

At 2:04 AM, Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

Αν δεν θες να είσαι στην ίδια φάση σε 3 χρονάκια και ακόμα να κάθεσαι να κλαις τη μοίρα σου.....σήκω φύγε στο εξωτερικό κορίτσι μου!
Η Ελλάδα είναι καλή για έναν κύκλο δικτυωμένων ανθρώπων και για ένα ποσοστό 2% που είναι ικανοί αλλά και εξαιρετικά τυχεροί!!!
Είναι 1.5 χρόνος τώρα, που γύρισα στην Ελλάδα, με πολύ καλή δουλειά για τα Ελληνικά δεδομένα αλλά βλέπω ότι πρέπει να αρχίσω να γλύφω κώλους για να έχω προοπτικές.....και έχω καταφέρει πολλά στο εξωτερικό χωρίς γλύψιμο....οπότε ίσως ξαναφύγω αργά ή γρήγορα!
Είσαι αξιόλογος άνθρωπος και επιστήμονας και δεν σου αξίζει να χαραμιστείς στο Ελλάντα!
Αν μείνεις....απλά σταμάτα να γκρινιάζεις γιατί θα βασανίζεσαι τσάμπα!!!

Νά'σαι καλά και Χρόνια Πολλά!
;-)))))))))))

 

At 2:55 AM, Blogger YO!Reeka's

πρόσεχε λίγο τα προσωρινά γιατί ουδέν μονιμότερο. αρχισε να ψάχνεις για δουλειά άμεσα. στείλε βιογραφικά παντού. άρχισε σήμερα να τα γράφεις και να αναζητείς πού θα τα στείλεις
βασικά μην περιμένεις να σου ρθει, γιατί το πιθανότερο είναι να μη σου ρθει.
φιλιά, καλές γιορτές

 

At 4:04 AM, Blogger MaYaMaYa

παντα να ψάχνεσαι και πρπσπαθείς για το καλύτερο, το ξέρω οτι δεν είναι εύκολος ο δρόμος, ειδικά άμα έχεις τα προσόντα (ναι, ζούμε σε μια παράλογη χωρα όσον αφορά την αναγνώριση των προσόντων..τα πάνε καλύτερα με την αναγνώριση προσώπων) εν τούτοις να ξέρεις πως η δικαίωση θα έρθει...απλά θέλει το χ΄ρονο της..για τη χρονιά που μας έρχεται θα ευχηθώ για αλλαγη να πάψουν να επιπλέουν οι φελοί και να βγούν στον αφρό της θάλασσας τα μαργαριτάρια

 

At 8:00 AM, Blogger liliputaner

@Flubberwinkle: Χρόνια Πολλά με πολυ αγάπη και ευτυχία!!!Εύχομαι το 2007 να είναι για όλους μας ένα super έτος!Δεν το χάνω το humor μου, όσο και να προπαθούν όλοι για το αντίθετο;-)

@Sketo_katharma: Καλώς το παιδί!Δεν σε έχω ξεχάσει για το καφεδάκι ε!!Απλά είμαι σε τρελό τρέξιμο! Χρόνια Πολλά και καλά!!!Όντως έχεις δίκιο και από την προσωπική σου εμπειρία κάτι ξέρεις παραπάνω από εμένα, αλλά και η ξενιτιά είναι μεγάλη απόφαση, δεν είναι? Άντε και να κανονίσουμε καφεδάκι!Φιλάκια

@Gelial: Κύριε Gelial μου σας έχω πει πως σας συμπαθώ ιδιαιτέρως μετά την τελευταία αποκάλυψη σας? Φυσικά και εξακολουθώ να στέλνω βιογραφικά και να ψάχνω για δουλειά, αλλά θέλει και λίγο τύχη και λίγο το κατάλληλο timimg. Τις ευχές μου και τα φιλιά μου για μια δημιουργική χρονιά με πολύ αγάπη!

@MaYaMaYa:Γεια σου!!σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Μακάρι η ευχή σου να πιάσει τόπο φέτος!Χρόνια Πολλά και μια τέλεια Χρονιά σου εύχομαι!:-)

 

At 9:36 AM, Blogger nyctolouloudo

στην Ελλάδα πρέπει να έχεις τα προσόντα της Τατιάνας, της Ελένης, της Αννίτας, να πετάς βυζί έξω, πισινούς πρώτο πλάνο στην μόστρα κλπ. κλπ για να σε προσέξουν.
άμα έχεις πτυχία και ξέρεις και 4-5 γλώσσες σε ταίζει η οικογένεια ή τα βροντάς όλα και πέρνεις τις βαλίτσες σου και την κάνεις σε άλλη γη σε άλλα μέρη!

καλή σου χρονιά Λίλυ και σου εύχομαι από την καρδιά μου να βρεις αυτό που σου αξίζει!!!

 

At 2:03 PM, Blogger IdentityCafe

Καλη χρονια. Χαιρομαι να ανακαλυπτω κι αλλους βλογερς που μου αρεσει η γραφη τους...

(συνηθως δημιουργειται μια παρεα και καταληγεις να διαβαζεις λιγα βλογς χανοντας πολλους αλλους ωραιους τυπους...)

Μου φαινεται τοσο τραγελαφικη η κατασταση στον εργασιακο τομεα στην ελλαδα...καθε φορα που διαβαζω ιστοριες με πιανει το κεφαλι μου.
χαρα στο κουραγιο σου!

 

At 10:11 AM, Blogger liliputaner

@μεθυσμένα χρώματα: Και πάλι Χρόνια Πολλά καλό μου και Καλή Χρονιά με πολλές επιτυχίες!!!Τώρα τι να πω, εντάξει η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα, πάντως η Ελλάδα δεν σηκώνει Research and Development.By the way, έμεινα με την αποκάλυψη σου σχετκά με την προέλευση του "guten Rutsch". Επίσης νομίζω πως ήρθε η ώρα να σου αποκαλύψω my real name:Eva :-)Πολλά φιλιά!

@identitycafe: Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά! Welcome! Έχεις δίκιο με τα blogs, όντως είναι ωραίο να ανακαλύπτεις και να ταξιδεύεις σε άλλα blogs!Τώρα τι να πω για την εργασιακή κατάσταση σε αυτή την χώρα?Δεν θέλω να γκρινιάζω αλλά πρέπει να παραδεχθώ πως είμαστε πίσω έτη φωτός!Τα φιλιά μου και θα τα λέμε!

 

At 8:42 PM, Blogger Heliotypon

Πρώτον: Πολλές ευχές για υγεία και χαρά.
Δεύτερον: Σφάλμα η επιδίωξη απασχόλησης στο δημόσιο. Κινδυνεύεις να μετατραπείς από έναν κανονικό και προικισμένο άνθρωπο σε διαστροφικό δημοσιοϋπαλληλικό τέρας με μόνιμη μουργέλα και μίσος εναντίον κάθε πολίτη! Φυσικά μην περιμένεις αποδοχές της προκοπής και επειδή η ειδικότητά σου δεν περιλαμβάνει τη δυνατότητα είσπραξης μίζας θα μείνεις με τον γλίσχρο μισθό, κι αυτό ΑΝ μονιμοποιηθείς μετά από αγώνες. Αν πας σε Πανεπιστημιακό περιβάλλον τα πράγματα θα είναι ελαφρώς καλλίτερα (τουλάχιστον θα υπηρετείς την παιδεία!). Η σύστασή μου είναι να επιδιώξεις να αποκτήσεις γνώσεις και εμπειρία που θα σε κάνουν περιζήτητη στον ιδιωτικό τομέα. 'Εστω κι αν δεν είναι στον τομέα που σπούδασες. Π.χ. ως ικανή γραμματέας διεύθυνσης μπορείς να ανέβεις αρκετά γρήγορα, σε περιβάλλον πολυεθνικό (και όχι μόνο).

 

At 8:18 AM, Blogger liliputaner

@heliotypon: Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά! Πραγματικά, δεν είχα και έχω απολύτως καμία μα καμία πρόθεση να σταδιοδρομήσω σε αυτό το @*&^@ που λέγεται δημόσιο! Το τι βλέπουν τα όμορφα ματάκια μου δεν περιγράφεται! Είχα στείλει-και εξακολουθώ να στέλνω το βιογραφικό μου σε εταρείες που με ενδιαφέρουν, αλλά όλες ανεξαιρέτως θέλουν προϋπηρεσία-ακόμα και άσχετη-οπότε αυτό τώρα είναι μια προσωρινή λύση. Μου αρέσει πολύ η προοπτική της ακαδημαικής καριέρας και ιδιαίτερα ο τομέας της έρευνας, αλλά όσοι ασχολούνται με τον χώρο μπορούν να σε διαβεβαιώσουν πως στην Ελλάδα για να σταδιοδρομήσεις δεν χρειάζεται μόνο σκλήρή δουλειά...

 

At 3:58 PM, Blogger hracker

Κατανοώ απόλυτα την αγανάκτηση που νιώθεις.

Ωστόσο, πιστεύω θα αδικούσες τον εαυτό σου αν βυθιζόσουνα στη δίνη της απαξίωσης για τη μιζέρια που βλέπεις τριγύρω.

Και κάτι άλλο. Εικάζω ότι σπούδασες και σπούδασες και σπούδασες γιατί ήταν επιθυμία και ανάγκη σου.
Αυτό είναι όμορφο, αξιοθαύμαστο και σε βγάζει αυτόματα στον αφρό μακριά από τη μιζέρια.
Για σκέψου το πάλι όμως, έκανες αυτό που ήθελες γιατί ήθελες. Αυτό όμως δεν δημιουργεί αυτόματα καμία υποχρέωση σε οποιονδήποτε να "εξαργυρώσει" την επένδυση που εσύ έκανες στον εαυτό σου. Το ότι θα ήταν για το συμφέρον της Ελλάδας το να αξιοποιήσεις τις γνώσεις σου είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.

Anyway, σου χαρίζω αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=VrRY-7t9cjA&mode=related&search= ("Don't give up" - Peter Gabrile Kate Bush) και σου εύχομαι κάθε επιτυχία!