Tuesday, October 03, 2006
posted by liliputaner at 12:02 PM

Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται, έτσι έλεγε η γιαγιά μου (αλλά ποιος την άκουγε;). Για να είμαστε πιο ακριβείς, η καλή ημέρα από το μεσημέρι μόλις γυρίσεις στο σπίτι φαίνεται. Έχω μπει στο σπίτι και προσπαθώ με κόλπα από αυτά που κάνουν στις Ινδίες, μέσα στο μικρότερο χρονικό διάστημα: να δω τα mail μου, να μαγειρέψω, να απαντήσω σε ένα μήνυμα στο κινητό ενώ παράλληλα τρέχω να σηκώσω το τηλέφωνο ( ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της γειτονιάς σου-κοριτσάκι με τα σπίρτα- ζητά την άμεση βοήθεια σου). Την ίδια στιγμή αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας καθώς ακούγεται ο ήχος του κουδουνιού!

Κοιτάω από το ματάκι και βλέπω έναν ένστολο ψηλό μελαχρινό αστυνομικό. Στο μυαλό μου εκείνη τη στιγμή κάνω διάφορα σενάρια (λες οι τρελές οι φίλες μου να μου έκαναν καμία πλάκα και να μου έστειλαν κανένα go-go boy και ανοίγοντας την πόρτα να βρεθώ vis-à-vis μπροστά σε ένα striptease κάτω από τους ήχους της Donna Summer “Lookin' for some hot stuff baby this evenin' I need some hot stuff baby tonight” ; ή μήπως ήρθε η ώρα να πληρώσουμε οικογενειακά (εγώ και ο αδερφός μου δηλαδή) εκείνα τα mp3 που κάποτε κατεβάσαμε ; ή μήπως είναι κανένας επίδοξος ληστής και ανοίγοντας την πόρτα φάω καμιά ανάστροφη (όχι τίποτα άλλο τα έχει δείξει και ο Ευαγγελάτος); Και ενώ σκεφτόμουνα αυτά τα σουρεαλιστικά με επανέφερε στη τάξη το επίμονο χτύπημα του κουδουνιού. E, λέω σύνελθε κορίτσι μου αφού μετά από πέντε χρόνια ξανθού επανήλθες στο καστανό άρχισε να σκέφτεσαι και να πράττεις αναλόγως!

Ανοίγοντας την πόρτα τα κακά νέα ήταν πως no martini no striptease! Τα καλά νέα ήταν πως η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν μας κατέκρινε για εκείνα τα mp3 –σας υποσχόμαστε δεν θα το επαναλάβουμε γιατί η πειρατεία σκοτώνει (βέβαια μεταξύ μας εγώ μια χαρά τον είδα τον Johny Depp στους πειρατές, τίποτα δεν έπαθε)- και ευτυχώς δεν ήρθα αντιμέτωπη με κανένα παρανοϊκό ληστή, ο οποίος με ταχυδακτυλουργικά αλλά David Copperfield θα εξαφάνιζε εμένα μαζί με το σπίτι! Αφού διαβεβαίωσα το συμπαθές όργανο του νόμου πως εγώ είμαι αυτή που αναζητά (όχι στη ζωή του), υπέγραψα ένα χαρτί και παρέλαβα ένα φάκελο. Τι να είχε άραγε ο φάκελος; Λες να κλάταρε καμία θεία και ξαφνικά με θυμήθηκε; Για να δούμε τι θα δούμε…3, 2, 1…ανοίγω τον φάκελο και ναι αυτό που περίμενα επί 11 συναπτά έτη έγινε επιτέλους πραγματικότητα : θα είμαι μέλος κριτικής επιτροπής, ω ναι, στο μεγαλύτερο reality show πανελλαδικής εμβέλειας (όχι παίζουμε) που λαμβάνει χώρα κάθε τετραετία…

Δεν σας κρύβω έχω λίγη αγωνία, αρχικά για το αν καταφέρω να ξυπνήσω αξημέρωτα (βέβαια μπορώ και να το δω σαν μια after εμπειρία και να πάω απευθείας μετά την βραδινή έξοδο του Σαββάτου) και στη συνέχεια για το αν θα δέσω με τα υπόλοιπα μέλη της κριτικής επιτροπής, αν θα έχουμε άραγε μεγάλη προσέλευση, αν θα υπάρχει ένα ευχάριστο κλίμα ανάμεσα μας (ξέρετε τώρα: εμείς περνάμε καλά μεταξύ μας και αυτό περνάει στο κοινό, το οποίο έχει μεγάλη αντίληψη), αν θα κάνουμε μεγάλα νούμερα ( πιο μεγάλα από αυτά των υποψηφίων νούμερων) και ποιος άραγε θα κλέψει την παράσταση;

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που μου δίνουν αυτή τη μοναδική ευκαιρία να περάσω τόσο μα τόσο δημιουργικά αυτή την Κυριακή της 15ης Οκτωβρίου και να αναδείξω όλα τα καλλιτεχνικά και μη ταλέντα μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμώς όλους εκείνους που σκέφτηκαν τη δίαιτα μου και με έσωσαν από μια Κυριακή στο σπίτι παρέα με τους φίλους και τις φίλες μου, τον καταιγισμό από τα τηλεοπτικά πάνελ και τον χαβαλέ με πίτσες και μπίρες. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτούς που μου δίνουν την ευκαιρία να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε αυτή την πόλη που τόσα χρόνια, “υπολογίζει” τόσο εμένα και όλους τους συμπολίτες μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο…

 
14 Comments:


At 12:59 PM, Blogger Attalanti

Αχ, να 'σαι καλά, γέλασα πάρα πολύ... Η εισαγωγή σου (για άλλη μια φορά) είναι όλα τα λεφτά! Κουράγιο, περιμένουμε ανταπόκριση και το χρονικό του... σκότους της ζοφερής εκείνης ημέρας... Προτείνω να ζητήσεις γνώμες κι εμπειρίες για να πιάσεις ένα (όσο γίνεται) ξεκούραστο πόστο. Ακόμα κάτι για να μας πεις. Courage!

 

At 1:05 PM, Blogger liliputaner

e afou gelases kai den eisai pia stenawrimenh gia ton gamo tis korhs toy kyriou Theodosi, poly xairomai :-) nai ontws tha prepei na zhthsw tis gnwmes kai empeiries sas, to syntomotero dynato giati alliws den me blepw kala!!! Filia

 

At 1:09 PM, Anonymous Anonymous

Σε φαντάζομαι να σκάς μύτη στο εκλογικό κέντρο με βαλίτσες σε στύλ Ντάλιας και φυσικά το απαραίτητο αξεσουάρ των γυναικών ,έναν νεσεσέρ με καλλυντικά για να φρεσκαρίζεσε όλη τη μέρα.Τις βαλίτσες θα τις πάρεις στάνταρ για να αλλάζεισ και εμφάνιση κάθε 3 ώρες (η Κορομηλά καλύτερη είναι?) ,ασε που σε έχω ικανή να βγάλλεις καμιά γριούλα απο το παραβάν αν πέσει επάνω στην αλλαγή στολής!χαχαχαχαχαχα

 

At 1:15 PM, Blogger liliputaner

Αχ αγαπημένε μου Αέναε πόσο καλά με ξέρεις!Ούτε αδερφός μου να ήσουν!!!;-)

 

At 12:12 AM, Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

....γιατί ρε γαμώτο η πραγματικότητα να μην έχει καμία σχέση με τη φαντασία???....και δεν εννοώ την περίπτώση της σύλληψης για mp3.....!!!....αλλά ένας παιδαράς αστυνομικός που ψάχνει το "κακό κορίτσι" για "τιμωρία" θα είχε πιο πολύ "σασπένς" όσο νά'ναι....!!!!
καλημέέέρεεεεες!!! :-))))))

 

At 2:29 AM, Blogger liliputaner

...giati an mera meshmeri anoigontas thn porta ypodexomoyn to organo toy nomoy me ena forema me bathy ntekolte, kokiines psilotakoynes gobes kai to sumpathes organo itan aleimmeno me baby oil enw sto xeri kratage tis xeiropaides kai to mastigio, thelontas na timwrhsei ena kako koritsi san emena mallon tote se kapoia tainia tha eprepe na prwtagenistw...(kai sigoura den tha itan toy Aggelopoulou)xaxa:-)

 

At 5:15 AM, Blogger alefbetac

Αχαχαχα! Πάλι διασκεδαστικό ποστ. Είσαι πολύ νούμερο τελικά. Συγχαρητήρια λοιπόν για το πόστο. Ελπίζω να μην σου κάτσει κανένα πολύ μάχιμο, αν και είμαι σίγουρος ότι όπου και αν πας, you'll have something to write home about - η έστω blog about. θα συμφωνήσω με τον Αέναο, για το make-up kit και για τις τρεις αλλαξιές ρούχων (τουλάχιστον). Μα είναι καθήκον σου να εμπνεύσεις τους συμπολίτες σου να ψηφήσουν. Είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις! Αχαχαχα, oταν πάω να ψηφήσω, I'll have an eye out for you. Στην ίδια περιοχή μένουμε. Φόρα μόνο κανένα κόκκινο τριαντάφυλλο για να σε αναγνωρίσω!

 

At 9:19 AM, Blogger Flubberwinkle

Μ'έκανες και γελάσα δυνατά... με τις διάφορες σκέψεις που πέρασαν απ' το μυαλό σου μέχρι ν' ανοίξεις την πόρτα!

Πάντως η εμπειρία σου ως μέλος εφορευτικής επιτροπής θα γίνει άριστο θέμα για το μπλογκ σου (ειδικά με αυτό το χιούμορ). Ανυπομονώ...
:-D

Αθηνά (aka Flubberwinkle)
υ.γ. Βρήκα το μπλόγκ σου από link στου buruburu blogspot. Είδα φως και μπήκα!

 

At 12:54 PM, Blogger liliputaner

@buruburu: ontws eimai poly megalo noumero leme afoy na fantasteis skeftomai na bgw kai sto theatro (xaxa)!!!twra gia to posto syntoma tha zhthsw tin bohtheia oswn exoun empeiria sto thema wste na paw proetoimasmenh ston polemo!!!mhn anhsyxeis, otan pas na pshfiseis tha me katalabeis apo to make-up kit!!!:-)

@flubberwinkle: hello and welcome athina!hope to see u around often!!! filia!!

 

At 1:33 PM, Blogger Jason

Καλά, καταπληκτικό...
Πολύ δροσερό και ευχάριστο.
Και τα προηγούμενα posts, όσο τα διάβασα, εξίσου καταπληκτικά...
Θα σε επισκέπτομαι τακτικά, λοιπόν.
Να είσαι καλά και να είναι καλά και η Ατταλάντη που με μύησε σε σένα!!!
Χαιρετώ.

 

At 3:44 PM, Blogger Giramondo

Χαχαχα...τη φοβερή εγγονή!!!

Καλά να περάσεις...σίγουρα θα έχει πλάκα...και θα έχεις να μας γράψεις διάφορα τραγικά μετά!!!

φιλιά

 

At 4:01 AM, Blogger liliputaner

@jason: thanks and welcome!

@giramondo: pira apo th giagia mou!!!giagia giagia exoume italikes rizes?filia polla :-)

 

At 12:50 PM, Blogger Giramondo

Ιταλικές ρίζες;; Χμμμ...κάτι λίγο!! Εκεί στον πόλεμο...ξέρεις...ήμουν λίγο άταχτη!!

φιλιά πολλά

 

At 8:38 PM, Blogger Heliotypon

Τη Δευτέρα θα στήσω καραούλι από τα χαράματα να δω τι θα γράψεις! Σίγουρα γελαστικό θα είναι... Φιλά.