Sunday, September 17, 2006
posted by liliputaner at 3:19 PM


Η μουσική πάντα έπαιζε για εμένα σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίεi, μάλλον εκείνα τα δέκα χρόνια που η μητέρα μου με έστελνε στο εθνικό ωδείο με τον κρυφό πόθο να με καμαρώσει ως άλλη μια Τζίνα Μπαχάουερ να δίνω σόλο ρεσιτάλ στο Μέγαρο Μουσικής. Αλλά φευ! Ούτε Τζίνα Μπαχάουερ, ούτε Τζίνα Αλιμόνου ούτε καν Τζίνα Βαρώνη!!

Ταξίδια, οικογενειακές εκδρομές, διακοπές, τα πρώτα σχολικά πάρτυ, το πρώτο καρδιοχτύπι, το πρώτο φιλί, ο πρώτος οδυνηρός χωρισμός, τα ατελείωτα βράδια των εξεταστικών περιόδων της ζωής μου (και οι ρουφιάνες ήταν πολλές), πιεστικές ημερομηνίες παράδοσης εργασιών, όλες οι αναμνήσεις γλυκές και πικρές γαι εμένα είναι συνδεδεμένες με τη μουσική. Στη μουσική δεν υπάρχουν κατηγορίες, δεν υπάρχουν σύνορα και δεν υπάρχουν νόρμες. Για εμένα μουσική είναι ότι αγγίζει την ψυχή μου και επιτρέπει στο μυαλό μου να ονειροπολεί μέρα μεσημέρι…

Ακόμα και τώρα που γράφω βιαστικά αυτές τις γραμμές ακούω ένα cd που το είχα ξεχάσει σε ένα συρτάρι και έχω κολλήσει εδώ και δέκα περίπου λεπτά σε ένα τραγούδι “Es por ti” από το cd Un dia normal” του Juanes (ναι σωστά κατάλαβες λατρεμένε αναγνώστη και λατρεμένη αναγνώστρια εκείνου του μελαχρινού macho κιθαρωδού που όλο το καλοκαίρι τον ακούγαμε να χρωστάει πολλά στον Θεό με το a Dios le pido). Και έχω κολλήσει γιατί τελικά μέσα από ένα κομμάτι μπορείς να πεις όλα όσα από καιρό φοβόσουν να πεις Tu sabes que es por ti:


Es por ti

Cada vez que me levanto y veo que a mi lado estas, me siento renovado
Y me siento aniquilado, aniquilado si no estas
Tu controlas toda mi verdad y todo lo que esta de m
as
Tus ojos me llevan lentamente al sol
Y tu boca me habla del amor y el corazon
Tu piel tiene el color de un rojo atardecer
Y es por ti...Que late mi corazon
Y es por ti...Que brillan mis ojos hoy
Y es por ti...Que he vuelto a hablar de amor
Y es por ti...Que calma mi dolor
Y cada vez que yo te busco y no te puedo an hallar
Me siento un vagabundo,perdido por el mundo
Desordenado si no estas,como mueves ti mi felicidad
Y todo lo que esta de mas, tus ojos me llevan lentamente al sol
Y tu boca me habla del amor y el corazon
Tu piel tiene el color de un rojo atardecer

Y es por ti...

 
5 Comments:


At 1:07 AM, Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

Διαβάζοντας λίγο τα ποστ σου στάθηκα σε εκείνο των γεννεθλίων σου(χρόνια πολλά και καλά μπάι δε γουέι)! Λοιπόν επειδή και εγώ ζω το πρόβλημα με τις θειάδες καθότι είμαι Ανήρ στα 32 και "αποκατεστημένος και παιδί για σπίτι" όπως με διαφημίζουν οι ίδιες θειάδες που μου χαλάνε το όνομα στη κενωνία το οποίο όλοι ξέρουμε τι ιδρώτας και κόπος χρειάζεται να ξοδέψεις σε διάφορα κρεβάτια για το φτιάξεις.......η απάντηση στο "Άντε και του χρόνου να φάμε κουφέτα" είναι: για καμιά φέτα μπορεί-κουφέτα κομματάκι δύσκολον! :-)))))

Φιλιά και καλημέρες

 

At 3:50 AM, Blogger liliputaner

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αυτές οι θείες κάνουν μεγάλη ζημιά λέμε!!!Σου κάνουν την ψυχολογία **&@#$%%! Και οχι τίποτα άλλο δεν παθαίνουν και τίποτα οι άτιμες!!!!
Τhanks για τα χρόνια πολλά!!! Και να τα λέμε ε!!:-)

 

At 4:25 AM, Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

....και το χειρότερο είναι ότι σε γάμους ή βαφτίσια "όλως τυχαίως" θα σου γνωρίσουν όλες τις single κοπέλες της συμμάζωξης....!!!...και absolut φρίκη???...να σιγοντάρει το όλο καραγκιοζιλίκι και η μάνα του "υποψήφιου θύματος"....!!
:-)))

 

At 6:04 AM, Blogger liliputaner

Ναι,ναι!!Και μετά ξεκινάει και μια πλήρης εξιστόρηση όλων των προσόντων σου, πτυχίων σου, κλπ!Είναι σαν να λαμβάνεις μέρος σε καλλιστεία και ακούς την Μενεγάκη να λέει: "Και τώρα το νούμερο 2, έχει πτυχίο, μεταπτυχιακό, κάνει διαδκτορικό, μιλάει τέσσερις ξένες γλώσσες, της αρέσει το τέννις, το κολύμπι και είναι μόλις 19 χρονών!!!Χαχαχαχα!Νομίζω μου έδωσες ιδέα για νέο post!

 

At 6:14 AM, Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

...ξέρεις τι? την επόμενη φορά αντί να πάει κανείς σε τέτοια φάση καλύτερα να δώσει μερικά CV στην "προαγωγό"!!!Άντε να δούμε το ποστάκι σου! :-)))