Sunday, February 11, 2007
posted by liliputaner at 3:03 PM


Όχι δεν πήρα τα βουνά, αν και θα έπρεπε με όσα συμβαίνουν γύρω μας καθημερινά, ούτε μου την έχει δώσει η δίαιτα- την οποία by the way δεν την τήρησα την προηγούμενη εβδομάδα - με όλα τα στερητικά σύνδρομα που μπορεί να προκαλεί, ούτε είμαι στα down μου λόγω αυτού του γλυκανάλατου Βαλεντίνου που έρχεται ολοταχώς, εξάλλου έχω και το γράμμα που μου έγραψε sur measure η απίστευτη blogoμανούλα Attalanti οπότε ξορκίζω όλα τα κακά, ούτε η εγκεφαλική νέκρωση της δουλειάς με έχει επηρεάσει –αλήθεια σας λέω, είμαι η Liliputanerin και είμαι καλά- απλά την προηγούμενη εβδομάδα ή εγώ δεν διαχειριζόμουν σωστά τον χρόνο μου οπότε και δεν προλάβαινα ούτε τα mail μου ούτε τα αγαπημένα μου blogs να διαβάσω ή κάποια χωροχρονική μεταβολή προκάλεσε αυτό το χάος (βλέπε Χ-files)…

 
8 Comments:


At 3:46 PM, Blogger highfidelityshow

This comment has been removed by the author.

 

At 1:50 AM, Blogger Attalanti

Μοναδικό μου κοριτσάκι, δεν έχουμε πει να μη μιλάμε για δίαιτα την εβδομάδα της απαισίας αυτής εορτής; Ό,τι θες, να το λες στη μανούλα, και θα το φροντίσω, εντάξει; Άντε, και θα σε πάω για ψώνια να σου ανεβάσω τη διάθεση. φιλιά, μικρή μου!

 

At 3:08 PM, Blogger liliputaner

@Highfidelityshow: Καλώς σας βρήκα!!!Ετοιμάζομαιγια νέες σκανταλιές:-)

@Attalanti: Χαιρετώ την πιο γλυκιά blogoμανούλα!!!Όντως πολύ κουλή γιορτή, νομίζω πως το shopping therapy είναι ότι πρέπει!!!Πολλά φιλάκια :-))

 

At 12:01 PM, Blogger STATLER-WALDORF

Νομίζω πως είναι η εποχή που όλος ο κόσμος βγαίνει εκτός προγραμματισμού και δεν μπορεί να οργανωθεί , τα λέω για να με κάνω να νοιώσω καλύτερα γιατί δεν έχω καταφέρει να βάλω ποτέ πρόγραμμα στην ζωή μου….

 

At 9:10 AM, Blogger nyctolouloudo

τώρα τελευταία ακούω για απαγωγές στην 9 διάσταση....
πως ήταν;
για λέγε....

 

At 6:15 AM, Blogger YO!Reeka's

ψυχραιμία, όλα καλά :)

 

At 12:38 AM, Blogger MaYaMaYa

περασα να σου κάνω ποδαρικό καθώς ειναι πρωτομηνιά σήμερα! Ολα να σου πηγαίνουν περίφημα!

 

At 3:56 PM, Blogger Jason

Ναι αλλά κάπου χάθηκες πάλι...